بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 2:25 :: نويسنده : پیام عب

برای عضویت رایگان و آسان  بر لینک زیر کلیک کنید

 

iranom.loxblog.com/member.php

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 13:41 :: نويسنده : پیام عب

 عکس بازیگر سینما وتلویزیون مهران غفوریان.........

http://iranom.loxblog.com/

این عکس بازیگر توانا مهران غفوریان............

http://iranom.loxblog.com/

این هم عکس پسر مهران غفوریان..............

نظریادتون نره.................

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 13:38 :: نويسنده : پیام عب

«مهران غفوریان» یک نام فراموش‌نشدنی در هنر ایران به ویژه وادی طنز است، اوج محبوبیت او بر می‌گردد به سریال زیر آسمان شهر و آن تیم هنری که چند ماه برنامه‌هایشان روی آنتن بود و خنده را بر لبان ایرانی‌ها می‌نشاند. از قدیم گفته‌اند «پهلوان زنده را عشق است» زمانی که در اوج محبوبیت بود، همه به دنبال او می‌رفتند و می‌خواستند عکسی، گفتگویی، حتی در حد چند خط از او کار کنند، اما بعدها که نبود، دیگر کسی مهران را به یاد نمی‌آورد. اما ای کاش که به یاد نمی‌آوردند، بلکه پا را فراتر گذاشتند و انواع و اقسام شایعات را برایش درست کردند. با این ستاره هنر ایران به گفتگو نشستیم، او می‌خواهد برگردد. روحیه‌اش را به دست آورده و می‌خواهد با دستی پر، به دوران پر فروغ گذشته‌اش بازگردد. مهران غفوریان این روزها در کنار دیگر فعالیت‌هایش به ورزش هم می‌پردازد، او حالا عضو تیم والیبال هنرمندان است و تمریناتش را به طور مستمر انجام می‌دهد. مهران گفت و ما نوشتیم… با بازیگری که هیچ وقت فراموش نمی‌شود، چرا که در ذهن مردم نشسته است. راستی او هنوز عادت خود را ترک نکرده است، با لبخند پاسخ می‌دهد و شوخی‌های جالبش را فراموش نکرده است.

خارج از ایران

شاید از من بپرسید که کجا هستم؟ حالا خوشحالم در دفتر شما هستم و جا دارد همین ابتدا از دوست خوبم هرمز شجاعی‌مهر تشکر کنم که مرا به دفتر نشریه دعوت کرد.از او می پرسیم که مردم دوستت دارند و بی مقدمه می گوید: یکی از خصوصیات مردم ایران این است که وقتی در دل آنها بنشینی به این راحتی‌ها از دلشان نمی‌روید، تو دل مردم رفتن کار سختی است، و وقتی هم که وارد دلشان شوید باز هم بیرون آمدن مشکل است، خوشحالم که شما مرا جزو این گونه افراد می‌دانید. صحبتم را باید این‌گونه کامل کنم، اصولا مردم دو دسته از بازیگران را دوست دارند. عده‌ای که آنها را می‌خندانند و عده‌ای دیگر که گریه‌‌شان را در می‌آورند، در واقع آن دست بازیگرانی که با احساسشون بازی می‌کنند. من مدت‌هاست که دیگر مثل سابق پررنگ نیستم، اما هرگاه مرا می‌بینند ابراز علاقه می‌کنند… اما کجا هستم؟ مدتی بود که خارج از کشور زندگی می‌کردم و طی این مدت شایعات زیادی درباره من بر زبان‌ها جاری شد، همین چند روز پیش، با پسرخاله‌ام در اینترنت چرخی زدیم و از شنیدن این شایعات شاخ در آوردم… به امید خدا از چندی بعد، طرحی را با کمک سروش صحت دارم که یا از شبکه اول و یا شبکه سوم پخش خواهد شد. البته هنوز در مراحل پیش تولید و تکمیل فیلمنامه هستیم، خدا بخواهد کمتر از دو ماه دیگر آن را مقابل دوربین می‌برم. از آنجا که توقع مردم از من بالاست، دلم می‌خواهد با خیالی آسوده و با فکر و تامل این کار را جلوی دوربین ببرم.

آقا مهران کجایی؟ 

بقیه در ادامه مطلب ونظریادتون نره...............

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 13:26 :: نويسنده : پیام عب

مهران غفوریان متولد ۳ شهریور ۱۳۵۳ در خیابان مولوی تهران است ، یک پسر دارد ، به دلیل ماموریتهای پدرش ۷ سال در سیرجان زندگی کرده ، پدرش سالها افسر نیروی دریایی بوده همچنین طبع لطیفی داشته و اهل خطاطی و آواز و نواختن ساز و نقاشی و … بوده که در سال ۱۳۷۲ فوت کرده، غفوریان به مادرش علاقه فراوانی دارد ، یک برادر به نام مهدی دارد که آهنگساز است و ۵ سال از وی بزرگتر است ، بسیار مهربان و با گذشت است ، مهران مدیری را بسیار دوست دارد ، به زیارت امام رضا و همچنین عزاداری برای امام حسین علاقه فراوانی دارد، لیسانس نقاشی دارد ، با مجموعه حرف تو حرف شناخته و با مجموعه زیر آسمان شهر محبوب شد ، او کمربند مشکی کاراته دارد ،وی به تازگی فروشگاه آجیل و شیرینی نیز افتتاح کرده.

فیلم شناسی

* ۱۳۸۹: من پلیس نیستم (مهران غفوریان)
* ۱۳۸۹: رفیق فابریک (علیرضا نجف زاده)
* ۱۳۸۹: سه نفر روی خط (خسرو ملکان)
* ۱۳۸۹: پیتزا مخلوط (حسین قاسمی جامی)
* ۱۳۸۸: بی ستاره (بهمن گودرزی)
* ۱۳۸۸: شیر و عسل (آرش معیریان)
* ۱۳۸۸: حلقه‌های ازدواج (شاهین باباپور)
* ۱۳۸۸: میش (مجید صالحی)
* ۱۳۸۸: فوتبالی ها (سیامک خواجه وند)
* ۱۳۸۷: پرواز مرغابی ها (علی شاه حاتمی)
* ۱۳۸۷: توهم (اکبر منصورفلاح)
* ۱۳۸۵: دختر میلیونر (اکبر خامین)
* ۱۳۸۵: کلاهی برای باران (مسعود نوابی)
* ۱۳۸۵: زن بدلی (مهرداد میرفلاح)
* ۱۳۸۳: انتخاب (تورج منصوری)
* ۱۳۸۳: شارلاتان (آرش معیریان)

مجموعه‌های تلویزیونی

۱۳۹۰ – راه در رو – سعید آقاخانی
۱۳۸۹ – زن‌بابا – سعید آقاخانی
۱۳۸۸ – عید امسال – سعید آقاخانی
ارث بابام – جواد رضویان
زیر آسمان شهر ۴ – مهران غفوریان
زیر آسمان شهر ۳ – مهران غفوریان
زیر آسمان شهر ۲ – مهران غفوریان
۱۳۸۰- زیر آسمان شهر – مهران غفوریان
این چند نفر – مهران غفوریان 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها